+32 (0)3 808 03 34
Kies uit 125+ groepsuitjes
De scherpste prijzen van Hasselt
Geprezen om service & flexibiliteit
Favoriet Favoriet Toegevoegd aan favorieten Toegevoegd

Oeps! party in Hasselt

Info
Reviews
Veelgestelde vragen
Info over het uitje
Reviews
Veelgestelde vragen
Details over dit uitje
Oeps! party in Hasselt

De hele Oeps Party van Hasselt Events is eigenlijk gebaseerd op één ludiek idee; wat zou je doen als je een spontaan feestje moest bouwen in de mooiste stad van Vlaanderen? Samen met je vrienden stap je een ruimte binnen waar Tante Sjaan in de keuken staat te bakken en te braden.

We komen voor het feest! ……Oeps, welk feest? O ja, nu weet ik het weer! In een mum van tijd staat er heerlijk gebak op tafel, laat Sjaan een vrolijk babbelende vriendin aanrukken die de leukste smartlappen met jullie gaat zingen en gaan jullie vervolgens Oud-Vlaamse spelletjes spelen. Je moet er wat van maken!

Jullie gastvrouw maakt met hulp van in de haast opgetrommelde familieleden, buren en vage kennissen wat lekkere hapjes terwijl jullie een spoedcursus smartlappen zingen volgt en het ludieke resultaat op CD laat vastleggen. Geheel in origineel Vlaamse tongval uiteraard! Daarna kunnen jullie nog genieten van een heerlijk 3-gangen buffet en onze professionele DJ of VJ om ook de beentjes nog even los te maken.

Onze professionele fotograaf loopt intussen rond om van dit spontane feestje wat mooie kiekjes te maken. Vanaf het moment dat de DJ zijn versterker op 10 heeft gezet, is het feest in volle gang!

Inclusief:
  • Ontvangst met koffie en gebak
  • Workshop smartlappen zingen
  • Oud-Vlaamse spelletjes
  • Workshop cocktail shaken
  • Accordeonist
  • DJ
  • Aankleding in stijl
  • Uitgebreid 3-gangen buffet
  • Luxe hapjes
  • Toplocatie
  • Fotograaf
  • Partymanager
  • Te boeken op de door jullie gewenste middag of avond!

De Oeps Party van Hasselt Events is hèt ultieme event voor vrijgezellenfeesten, verjaardagen, bruiloften en partijen! Wij kunnen deze party uiteraard geheel op maat voor jullie organiseren. De totaalprijs is mede afhankelijk van het aantal gasten, de locatie en wat jullie allemaal nog meer aan hapjes en drankjes nodig hebben. Bespreek jullie themafeest met onze medewerkers!

Onze themafeesten in Hasselt worden georganiseerd voor een minimaal aantal deelnemers. Het is wel mogelijk om met minder personen te boeken, mits de minimale prijs wordt betaald.

Worden de uitjes alleen in de Vlaamse taal verzorgd of ook in andere talen?
Nee, onze gidsen spreken namelijk meerdere talen. Vrijwel alle excursies, uitjes, rondleidingen en arrangementen kunnen ook in andere talen worden gereserveerd, bijvoorbeeld Frans, Duits, Engels, etc.
Onze groep is kleiner dan het minimaal aantal deelnemers, kan ik evengoed deelnemen aan het evenement?
Ja dat kan zeker! Wij kopen onze arrangementen in voor het minimaal aantal deelnemers (die op de website vermeld staan), we verzoeken u dan wel om dit minimum tarief te voldoen. Maar overleg altijd van te voren met ons!
Waar in Hasselt starten de arrangementen?
Veel uitjes starten in de buurt van het de Grote Markt, maar dit is volledig afhankelijk van het gekozen arrangement. Onze medewerkers van Hasselt Events zullen u altijd vooraf op de hoogte stellen van het juiste vertrekpunt.
Is de door mij gewenste datum beschikbaar?
Wij kunnen via onze systemen meteen zien of het door u gewenste arrangement beschikbaar is op de gewenste datum en tijdstip. Indien dit het geval is, adviseren wij u wel om ook zo spoedig mogelijk te reserveren, op deze manier voorkomt u mogelijke teleurstellingen.
Hoe laat beginnen de arrangementen eigenlijk?
Dat bepaalt u helemaal zelf! Dit kan wel deels afhankelijk van het gekozen arrangement, maar in principe beginnen de evenementen op ùw gewenste tijdstip!
Kunnen we ook aansluiten bij rondleidingen of workshops van andere groepen?
Nee, dat is helaas niet mogelijk. Hasselt Events organiseert uitjes en arrangementen alleen voor groepen die door de kant samengesteld worden, we passen het programma volledig aan op uw specifieke wensen. Vandaar kunnen geen andere deelnemers aan de arrangementen meedoen.
Gaan de uitjes ook door als het weer wat tegen zit?
Zeker Weten! Ook als het weer een beetje tegenzit dan gaan we gewoon de stad in! Het is mogelijk om eventueel regenponcho’s en paraplu’s voor u te regelen of even langer te blijven hangen in een kroeg. Hasselt is ook prachtig als het een beetje rehasselt, geloof dat maar van ons!
Hoe komen wij van punt A naar B?
De gidsen van Hasselt Events begeleiden u van het ene punt naar het andere tijdens onze Rondleidingen en andere Arrangementen (tenzij er maar een paar meter tussen zit…). U ontvangt in ieder geval altijd een routebeschrijving van ons, zodat u weet waar u verwacht wordt en hoe u op die plek moet komen.
Zijn de bedrijfsuitjes en arrangementen van Hasselt Events fiscaal aftrekbaar?
In het algemeen zijn alle kosten voor een bedrijfsuitje fiscaal aftrekbaar, maar dan dienen deze kosten volgens de belastingdienst redelijk zijn. Daarnaast stelt de fiscus als voorwaarde dat 75% van het personeel deel moet kunnen nemen aan het evenement. Deze 75% mag echter ook bepaald worden op basis van een bepaald onderdeel of afdeling van het bedrijf.
Kunnen jullie ons een brochure en prijslijst sturen?
Hasselt Events maakt geen gebruik van brochures of prijslijsten. Wij betrekken u graag bij het samenstellen van het ideale arrangement. Hierdoor kunnen wij geen vaste tarieven vermelden, alles is immers afhankelijk van uw wensen en ideeën! We maken graag een persoonlijk en vrijblijvend voorstel voor u, waarin al uw keuzes, ideeën en vragen zoveel mogelijk zullen worden opgenomen.
Hoe ver van tevoren moeten we ons op maat gesneden uitje betalen?
Wij zenden u ruim van tevoren een factuur, deze dient maximaal 14 dagen na ontvangst van de factuur te zijn voldaan. Indien het uitje binnen 14 dagen na het versturen van de factuur plaatsvindt dan vragen we u voor het uitje de betaling te voldoen.
Gerelateerde categorieën

Om deze video te kunnen zien, moet je statistieken en marketing cookies accepteren.

Zet alle cookies aan